Active Beauty
Mindenkinek megvan a saját szépségsztorija!

És mi mindenkiére kíváncsiak vagyunk!

Mindenkinek megvan a saját szépségsztorija!

Létezhet valahol egy világ, ahol remekül megfér egymás mellett a rózsaszín macaron és a halványkék körömlakk? Ahol az egyik pillanatban gyertyafényes zugok kínálnak alkalmat az elmerengésre, majd növényekkel teli oázisban üdülhet fel a lelkünk? Ahol természetes a púderszínű virágzuhatag, a nyersfa és a natúr sminkek találkozása? A dm varázslatos világot teremtett első beauty workshopján, hogy a szépség nagykövetei különleges inspirációt kaphassanak „szépségsztorijaikhoz”.

Szépségsztorik elnevezéssel rendezte meg a dm az első beauty workshopját szeptember végén, amelyre az ország legnagyobb beauty bloggerei, valamint szépségszerkesztői voltak hivatalosak. A drogéria szerette volna az őszi színek váltásával, valamint az újragondolt szépségkampánnyal is megismertetni Magyarország leghíresebb beauty képviselőit: a látogatók különleges világokban merülhettek el a teremről teremre változó díszletek között.

A dm sokszínűségét tükrözi az is, hogy nem egyetlen kiemelt bloggerrel szeretne hosszú távú kapcsolatot kialakítani, hanem szélesebb körben értelmezi ezt a kommunikációs lehetőséget, s ezért hozta létre a szepsegsztorik.dm.hu weboldalt. Ahogy az elmúlt években megfigyelhető a tendencia, egyre több tehetséges blogger és vlogger tűnik fel a horizonton, éppen ezért fontos, hogy a beauty témák mellett az életmód, kismama vagy akár DIY kategóriában is képviseljék magukat az online világ úttörői.

A szépségsztorik oldalon bárki megoszthatja tapasztalatait a szépségtermékekről, és a látogatók elleshetik egymás mindennapi trükkjeit, bevált beauty módszereit is. A sztorik néhány kattintással beküldhetők, s hamar közkinccsé válhatnak.

Az oldal a dm első nagyszabású beauty rendezvényén debütált. A workshop-ot Orosz Barbara tévés személyiség nyitotta meg, a hangulat pedig már a kezdésnél is szuper volt, mindenki lelkesen pózolt a fotófalak előtt, és fedezte fel a különböző márkákkal berendezett szobákat, ahol minden apró mozzanat a szépség és kényeztetés jegyében zajlott.

A tematikus termekben a meghívottak számtalan szépségprogram közül választhattak. Míg a trend IT UP a tökéletes sminkért, addig a Balea a hajápolásért volt felelős. A dm natúrkozmetikai vonala, az alverde több termékkel is képviseltette magát, arcápolás és dekorkozmetikum kategóriában. Nagy népszerűségnek örvendett a s.he stylezone szobában a Kencelabor kitelepülése – itt ugyanis lehetőség nyílt egyedi, természetes alapanyagokból készült ajakápolókat és arckrémeket készíteni.

A L’Oréal új miss Baby Roll szempillaspirálját a vattacukrok világa inspirálta, ennek megfelelően helyben készült vattacukrokat kóstolhattak a meghívottak. Emellett megjelent a természet ihlette új prémium hajápoló márkája is, a Botanicals Fresh Care – ennek köszönhetően a szobát a márka korianderes illata lengte be. A CoconutOil Cosmetics segítségével pedig természetes alapanyagokból készült bőrradírt készíthettek az érdeklődők, a felfrissülésről a CoconutOil Cosmetics masszőre gondoskodott. A bloggerek eseményre érkezését a Fiat támogatta.

A közösségi média felületeket hamar elárasztották a rendezvény kapcsán született bejegyzések, Roses&Laces például a Facebook oldalán nyilatkozott az eseményről: „Marketingesként nagyon tudom értékelni, amikor egy márka kreatív és tényleg egyedi sajtótájékoztatóval készül. A legutóbbi ilyen a dm rendezvénye volt, elképesztő csodaországot varázsoltak.”

„Fantasztikus élmény volt a workshop!” – posztolt az eseményről From Orsi With Love néven az egyik résztvevő.

„A rendezvény célja azon túl, hogy az őszi sminktrendeket és termékújdonságokat volt hivatott bemutatni a meghívottaknak, a dm az e napon debütáló szepsegsztorik.dm.hu weboldalát indította el, ami nem más, mint egy olyan gyűjtőoldal, ahol a bloggerek és dm vásárlók megoszthatják egymással tapasztalataikat a dm-ben kapható szépség termékekről, és elleshetik egymás mindennapi trükkjeit, bevált szépségpraktikáit. Szeretnénk, hogyha az oldalra látogatók hiteles és őszinte forrásból értesülnének a dm-ben kapható termékekről, újdonságokról – és ebben az ország beauty bloggereinek segítségét kérjük!”– mondta el Sliva Gabriella az oldal küldetésével kapcsolatban.

És végezetül íme néhány fotó az eseményről!