Active Beauty
Giving is the new Black

Mert adni tényleg jó

Giving is the new Black

A dm a „Black Friday” shoppingnapot „Giving Friday” nappá változtatja, s az óriási kedvezmények helyett adományt ad a rászorulóknak.

Az USA-ból induló shoppingnap idén november 29-én lesz. A „Black Friday” -nek keresztelt shoppingnapon az üzletek és online shopok egymást felülmúlva óriási kedvezményekkel buzdítják értelmetlen többletvásárlásra az embereket. Ez a vásárlási láz pár éve sajnos már Európába is begyűrűzött.

5 SZÁZALÉK A TELJES NAPI FORGALOMBÓL

A dm a tudatos vásárlásra kíván ösztönözni a „Black Friday” értelmetlen tömegfogyasztásával szemben, és erre hívja fel vásárlói figyelmét is. „Mindig megéri árpolitikánknak köszönhetően a dm-ben a vásárlók előre tervezhetik bevásárlásaikat. A termékek árát legalább négy hónapig garantáljuk. Így nem szükséges nagy készleteket felhalmozni, hiszen a termékek hosszabb ideig változatlan áron érhetők el” – mondta Kanyó Roland a vállalat marketing és PR menedzsere. „Egy egyszeri pénteki óriás leárazás nem illik a dm filozófiájába. Ezért november 29-én minden magyarországi dm üzletben és az online shopban is meghirdetjük a „Giving Friday” napot. A dm Magyaroroszág teljes aznapi forgalmának 5 százalékát jótékony célra ajánljuk fel. Így azok a vásárlók, akik ezen a napon vásárolnak a dm üzleteiben vagy online shopjában, vásárlásukkal egy jó ügy mellé állnak, és rászoruló családokat támogatnak.”

A VÁSÁRLÁS, AMIVEL MÁSOKÉRT IS TEHETÜNK

A dm Együtt a babákért programja keretében idén is 260 rászoruló kisgyermekes családot támogat a Katolikus Karitásszal együttműködve. Minden család fél évre elegendő pelenkát kap ajándékba, így a megspórolt összeget másra, életszínvonaluk növelésére tudják fordítani. „Fontosnak tartjuk, hogy a családok azt az összeget, ami pelenka adományunknak köszönhetően a pénztárcájukban maradt, hatékonyan tudják felhasználni, ezért a Giving Friday napi forgalmunk 5 százalékát a Katolikus Karitász AKAROM programjának folytatására ajánljuk fel, aminek keretében a családok életvezetési és pénzügyi tanácsokat kapnak” – mesélt Kanyó Roland.

A Katolikus Karitász által megalkotott, innovatív fejlesztési program folytatásának keretében 5 településen, településenként 30 mélyszegénységben élő családnak segít komplex szolgáltatásokkal, támogatási formákkal azzal a céllal, hogy a résztvevők pénzügyi tudatossága növekedjen, költségvetésük kiegyensúlyozottabbá váljon, megtakarítást érjenek el és szociális helyzetük, valamint életminőségük javuljon. Ezeknek a céloknak eléréséhez nyújt a dm vásárlóival karöltve hatékony és közvetlen anyagi támogatást.

A programidőszak 8 hónap, az első hónapban a felkészülés, a családok anyagi helyzetének, háztartási szokásainak felmérése, a családgondozás kezdete, a következő 6 hónapban a program fő szakmai elemei (családgondozás, ismeretterjesztő foglalkozások, tudatos háztartásvezetés, takarékoskodás) valósulnak meg, az utolsó hónapban pedig a családgondozás lezárása, a háztartás vezetés értékelése, a kiegészítő támogatás átadása.