Active Beauty
Több mint 65000 új kalap van a nap alatt!
Szöveg: dm.hu

Sikerrel zárult a dm Nap gyermekei pályázata

Több mint 65000 új kalap van a nap alatt!

Ezen a nyáron több mint 65000 óvodás gyerkőcöt biztosan nem kellett arról győzködni, hogy vegyenek fel kalapot, vagy sapkát, ha kimennek játszani a szabadba. Idén 12. alkalommal hirdettük meg napvédelmi edukációs pályázatunkat óvodai csoportok számára. Örömmel láttuk, hogy az idei pályázat is nagyon népszerű volt, hiszen 838 óvodai csoport küldte be pályázatát, közel 65.000 gyermek bevonásával.
Minden pályázó óvoda garantált naptejcsomagot kapott a Garnier jóvoltából. A szakmai zsűri a nyertes kiválasztása során vizsgálta, hogy mennyire felel meg a pályázati kiírásban megfogalmazott szempontoknak a pályázat, a fejfedők megfelelően védelmezik-e a teljes fejtetőt. Fontos volt a felhasznált eszközök változatossága, sokszínűsége, és a fejfedők tartós használhatósága, a pályázat egyedisége, látványossága, kreatív kivitelezése, és edukatív jellege, valamint a pályázat elkészítésébe bevont gyerekek száma. Ezen szempontok figyelembevételével a fődíjat a Tápiógyörgye Kastélykert Óvoda és Mini Bölcsőde, Kis-középső csoport nyerte. A szakmai zsűri által legjobbnak ítélt pályázatot benyújtó óvoda 2 millió forint értékű játszóudvar felújítást nyert. Az elkészült udvart a 2022. szeptember 14-én ünnepélyes keretek között adtuk át, ahol nagy meglepetésünkre az ovisok is készültek számunkra egy kis műsorral, amiben fontos szerepe volt a pályázatra készült napvédelmi kalapoknak is.

Az első 100 beküldő óvodai csoport egyedi, napvédelmi témájú KreOvi Boxot kapott az Anyamesélj.hu és a dm jóvoltából. A doboz tartalma 5 db kreatív játékos feladat, 20 gyermeknek elegendő sablonnal, és 1 db mese a napvédelem témájában.

A beküldött pályaművekre 2022. május 16 és június 5 között bárki szavazhatott. A tíz legtöbb szavazatot kapott csoport 50.000 forint értékű Ipanem a gyermek papucs csomagot kapott.

Hittner Krisztina, a dm PR és ügyfélszolgálati csoportvezetője az eseményen hangsúlyozta, hogy a vállalat számára milyen nagy örömet jelentett a sok pályázó: „Évről évre arra törekszünk, hogy olyan feladatot találjunk ki a kicsiknek, amivel játékos formában sajátíthatják el a helyes napvédelem alapjait. Örömmel láttuk a sok változatos és kreatív pályaművet, amiből egyértelműen kitűnik, hogy a pedagógusok egyénileg is be tudták vonni a gyerekeket a programba. A napvédelmi edukáció a nyár folyamán népszerű strandokon, fürdőkben úgynevezett UV-ellenőr roadshow keretében is folytatódott, aminek célja, hogy a gyerekek minél több alkalommal találkozzanak a helyes napvédelem jelentőségével.”

Van új kalap a nap alatt! 🌞 Új játszóudvar a Nap gyermekei pályázat nyertesének - YouTube