Active Beauty
A 3 legmenőbb magyarországi strand

Stílusos csobbanás

Beléptünk a nyár legmelegebb hónapjába, és úton-útfélen strandra igyekvő, onnan hazafelé tartó vagy nyaralásra utazó barátokkal, szomszédokkal találkozunk. Ha nekünk is kedvünk támadna egy kis sütkérezéshez, vagy belecsobbannánk a hűsítő habokba, kis hazánkban is van hova menni, Mutatjuk is a 3 legmenőbb magyarországi strandot, ahol igazán ’kúl’ kikapcsolódásban lehet részünk.

1. Lupa Beach

A Budapest közelében található Lupa tavon kialakított fehér homokos, pálmafás strand igazi karibi élményben részesíti a csobbanni vágyókat. A hatalmas, 100 hektáros területen két külön strandolási lehetőség is van: a Lupa Öböl és a Lupa Premium Beach. Míg előbbi olcsóbb árakkal, utóbbi széleskörű szolgáltatásokkal és programlehetőségekkel csalogat. A Lupa Beachen válogathatunk különleges vízi élmények – mint például a wakeboardozás vagy a flyboardozás –, sportpályák (pl.: strandröplabda, strandfoci) és sporteszközök (kajak, kenu, teQball, petanque, strand tenisz) között.

EURÓPA 5 LEGSZEBB STRANDJA

A hamisítatlan tengerparti élményt idézi meg a rengeteg nyugágy, a bérelhető baldachinos pihenőhely és a különleges gasztro-élmény is. Itt nem csak jól bevett lángost és papírtálcás virslit találnak fel a strandbüfében, hanem tulajdonképpen bármit, ami szem-szájnak ingere. Koktélozhatunk hawaii stílusban, választhatunk tengergyümölcseiből készült különlegességeket, de akár igazi streetfood élményben is részesülhetünk egy finom hamburgerezőben.

Lupa Tó Official (@lupa_to_official) által megosztott bejegyzés,

1. Velence Korzó Szabadstrand

A Velencei-tó partján elterülő, közelmúltban felújított Velence Korzó és Szabadstrandján fekve igazi olasz beachhangulatban lehet részünk. A homokos vízpart, a napernyők és a part mellett elnyúló korzón üzemelő kis butikok, büfék, bárok és éttermek mind-mind hozzájárulnak a különleges strandélményhez, miközben a modern épületsor igazán stílusossá teszi a környezetet. Az üzletek a nyári időszakban természetesen hosszan nyitva vannak, így akár este is élvezhetjük a mediterrán nyaralásra emlékeztető hangulatot. Ha pedig valami érdekesre vágyunk, sétahajóval fedezhetjük fel a tó szépségeit.

TENGER KARNYÚJTÁSNYIRA

Sportolásra is lehetőségünk nyílik, hiszen a strand 20 hektáros területén több sportpálya is helyet kapott. A víz igazán sekély a part mentén, nem mélyül meredeken, így az egészen kicsikkel is jót pancsolhatunk. A korzó, a strand és a mellettük elterülő üzleteknek és vendéglátóegységeknek otthont adó Szolgáltatóház igazi élménykomplexum: egyszerre nyújtja egy kisvárosi városközpont, egy mediterrán vízpart és egy sétálóutca érzetét.

Velencei-tó Official (@velenceito_official) által megosztott bejegyzés,

1. Egri Termálfürdő és Törökfürdő

Eger gyönyörű városában a megannyi történelmi és kulturális látnivalón mellett egy fantasztikus termál- és strandfürdő is található. A komplexum területén fedett és nyitott medencék is helyet kaptak, emellett a nyugodtabb gyógyfürdőzésre és az izgalmas vízi élményekre vágyok is megtalálhatják a kedvükre valót. A strand területén természetesen sportpályákat vagy játszóteret is igénybe vehetünk.

Az egri fürdő területe természetvédelmi szempontból is elragadó: több védett növényfaj mellet az ország egyik legöregebb, 250 éves platánfája is itt található. Ha pedig az élménymedencék és napozás helyett valami igazán különlegesre vágyunk, átsétálhatunk a 400 éves, kívül-belül autentikus, keleties atmoszférát árasztó Törökfürdőbe. A vidéken egyedüli törökfürdőként megmaradt különlegesség ötvözi a modern fürdőzés élményét a múlt fényűzésével.