Menü

Mindenkinek megvan a saját szépségsztorija!

És mi mindenkiére kíváncsiak vagyunk!

Home » Szépség » Mindenkinek megvan a saját szépségsztorija! - 10.2017

Létezhet valahol egy világ, ahol remekül megfér egymás mellett a rózsaszín macaron és a halványkék körömlakk? Ahol az egyik pillanatban gyertyafényes zugok kínálnak alkalmat az elmerengésre, majd növényekkel teli oázisban üdülhet fel a lelkünk? Ahol természetes a púderszínű virágzuhatag, a nyersfa és a natúr sminkek találkozása? A dm varázslatos világot teremtett első beauty workshopján, hogy a szépség nagykövetei különleges inspirációt kaphassanak „szépségsztorijaikhoz”.

 Szépségsztorik elnevezéssel rendezte meg a dm az első beauty workshopját szeptember végén, amelyre az ország legnagyobb beauty bloggerei, valamint szépségszerkesztői voltak hivatalosak. A drogéria szerette volna az őszi színek váltásával, valamint az újragondolt szépségkampánnyal is megismertetni Magyarország leghíresebb beauty képviselőit: a látogatók különleges világokban merülhettek el a teremről teremre változó díszletek között.

A dm sokszínűségét tükrözi az is, hogy nem egyetlen kiemelt bloggerrel szeretne hosszú távú kapcsolatot kialakítani, hanem szélesebb körben értelmezi ezt a kommunikációs lehetőséget, s ezért hozta létre a szepsegsztorik.dm.hu weboldalt. Ahogy az elmúlt években megfigyelhető a tendencia, egyre több tehetséges blogger és vlogger tűnik fel a horizonton, éppen ezért fontos, hogy a beauty témák mellett az életmód, kismama vagy akár DIY kategóriában is képviseljék magukat az online világ úttörői.

A szépségsztorik oldalon bárki megoszthatja tapasztalatait a szépségtermékekről, és a látogatók elleshetik egymás mindennapi trükkjeit, bevált beauty módszereit is. A sztorik néhány kattintással beküldhetők, s hamar közkinccsé válhatnak.

Az oldal a dm első nagyszabású beauty rendezvényén debütált. A workshop-ot Orosz Barbara tévés személyiség nyitotta meg, a hangulat pedig már a kezdésnél is szuper volt, mindenki lelkesen pózolt a fotófalak előtt, és fedezte fel a különböző márkákkal berendezett szobákat, ahol minden apró mozzanat a szépség és kényeztetés jegyében zajlott.

A tematikus termekben a meghívottak számtalan szépségprogram közül választhattak. Míg a trend IT UP a tökéletes sminkért, addig a Balea a hajápolásért volt felelős. A dm natúrkozmetikai vonala, az alverde több termékkel is képviseltette magát, arcápolás és dekorkozmetikum kategóriában. Nagy népszerűségnek örvendett a s.he stylezone szobában a Kencelabor kitelepülése – itt ugyanis lehetőség nyílt egyedi, természetes alapanyagokból készült ajakápolókat és arckrémeket készíteni.

A L’Oréal új miss Baby Roll szempillaspirálját a vattacukrok világa inspirálta, ennek megfelelően helyben készült vattacukrokat kóstolhattak a meghívottak. Emellett megjelent a természet ihlette új prémium hajápoló márkája is, a Botanicals Fresh Care – ennek köszönhetően a szobát a márka korianderes illata lengte be. A CoconutOil Cosmetics segítségével pedig természetes alapanyagokból készült bőrradírt készíthettek az érdeklődők, a felfrissülésről a CoconutOil Cosmetics masszőre gondoskodott. A bloggerek eseményre érkezését a Fiat támogatta.

A közösségi média felületeket hamar elárasztották a rendezvény kapcsán született bejegyzések, Roses&Laces például a Facebook oldalán nyilatkozott az eseményről: „Marketingesként nagyon tudom értékelni, amikor egy márka kreatív és tényleg egyedi sajtótájékoztatóval készül. A legutóbbi ilyen a dm rendezvénye volt, elképesztő csodaországot varázsoltak.”

„Fantasztikus élmény volt a workshop!” – posztolt az eseményről From Orsi With Love néven az egyik résztvevő.

„A rendezvény célja azon túl, hogy az őszi sminktrendeket és termékújdonságokat volt hivatott bemutatni a meghívottaknak, a dm az e napon debütáló szepsegsztorik.dm.hu weboldalát indította el, ami nem más, mint egy olyan gyűjtőoldal, ahol a bloggerek és dm vásárlók megoszthatják egymással tapasztalataikat a dm-ben kapható szépség termékekről, és elleshetik egymás mindennapi trükkjeit, bevált szépségpraktikáit. Szeretnénk, hogyha az oldalra látogatók hiteles és őszinte forrásból értesülnének a dm-ben kapható termékekről, újdonságokról – és ebben az ország beauty bloggereinek segítségét kérjük!”– mondta el Sliva Gabriella az oldal küldetésével kapcsolatban.

És végezetül íme néhány fotó az eseményről!

Vissza az oldal tetejére
Mint minden weboldal, az activebeauty.hu is használ cookie-kat, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen része, amikor az oldalunkon jár. Az “Értem” gomb lenyomásával hozzájárulását adja, hogy elfogadja őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi szabályzatunkban talál. Értem